Inloggen schoolaccounts

Vragen over of problemen met inloggen op persoonlijke accounts, bijvoorbeeld Magister, Office365 etc.?

Kort voor de zomervakantie is er een nieuw systeem voor account- en wachtwoordbeheer in gebruik genomen: NIVO. Gebruikers kunnen nu zelf hun account en wachtwoord beheren en hun wachtwoord resetten.

Werkt een wachtwoord niet (meer) of kun je/kunt u niet inloggen? Probeer dan eerst in te loggen op https://account.vozvl.nl . (deze pagina staat ook op de voorpagina van de schoolsite met de naam "account") 

Het wachtwoord waarmee succesvol kan worden ingelogd in NIVO is (dan) ook het wachtwoord voor de gekoppelde systemen.

Inloggen op Magister: https://vozvl.magister.net

Inloggen op Office365: https://www.office.com

Meer informatie op de volgende pagina: https://www.vozeeuwsvlaanderen.nl/organisatie/ict/nivo 

 

Lukt het niet via https://account.vozvl.nl? Stuur dan een mail naar helpdesk@vozeeuwsvlaanderen.nl. De melding wordt dan zo snel mogelijk opgepakt. Door de grote drukte bij de ICT-Dienst duurt het langer dan normaal voordat er een antwoord komt, maar nogmaals melden werkt vertragend.

Inloggen op de ELO: https://elo.vozvl.nl met het leerlingnummer en de eigen postcode als wachtwoord.